Agency within the context of pedagogies, epistemologies and the transformative curricula - Université Clermont Auvergne Accéder directement au contenu
Chapitre D'ouvrage Année : 2021

Agency within the context of pedagogies, epistemologies and the transformative curricula

Domaines

Education
Fichier principal
Vignette du fichier
Chapter 1_JEANNIN_LONG_NYONI_Authors' version_2021.pdf (211.68 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03322349 , version 1 (19-08-2021)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03322349 , version 1

Citer

Loïse Jeannin, Caroline Long, Phefumula Nyoni. Agency within the context of pedagogies, epistemologies and the transformative curricula. Transformative Curricula, Pedagogies and Epistemologies: Teaching and Learning in Diverse Higher Education Contexts, 2021. ⟨hal-03322349⟩
31 Consultations
79 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More