La co-construction d'une démarche de marketing territorial : une lecture des parties prenantes d'une marque partagée

Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

Cited literature [46 references]  Display  Hide  Download

https://hal.uca.fr/hal-02328069
Contributor : Cédrine Zumbo-Lebrument <>
Submitted on : Wednesday, October 23, 2019 - 10:04:11 AM
Last modification on : Tuesday, November 19, 2019 - 1:51:06 AM
Long-term archiving on: Friday, January 24, 2020 - 2:31:06 PM

Files

RFM marque territoire PP_CR_CZ...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-02328069, version 1

Citation

Corinne Rochette, Cédrine Zumbo-Lebrument. La co-construction d'une démarche de marketing territorial : une lecture des parties prenantes d'une marque partagée. revue française de marketing, Business Source Complete, 2017. ⟨hal-02328069⟩

Share

Metrics

Record views

29

Files downloads

44