"The creation process of a territorial brand: The case of the brand “Auvergne Nouveau Monde” - Archive ouverte HAL Access content directly
Journal Articles Politiques et Management public Year : 2012

"The creation process of a territorial brand: The case of the brand “Auvergne Nouveau Monde”

"La fabrique d’une marque Région : le cas de la marque « Auvergne Nouveau Monde »

(1) , (2)
1
2
Fichier principal
Vignette du fichier
pmp-5514(1).pdf (515.99 Ko) Télécharger le fichier
Origin : Publisher files allowed on an open archive
Loading...

Dates and versions

hal-01734724 , version 1 (14-03-2018)

Identifiers

Cite

Véronique Chanut, Corinne Rochette. "La fabrique d’une marque Région : le cas de la marque « Auvergne Nouveau Monde ». Politiques et Management public, 2012, 29 (3), pp.493 - 517. ⟨10.3166/pmp.29.493-517⟩. ⟨hal-01734724⟩
124 View
1316 Download

Altmetric

Share

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More